top of page

Plata si livrare

Variante de transport pentru primirea coletului

Livrarea produselor va fi efectuata prin curier rapid. Costul transportului se adauga automat la comanda ta, iar cu cat comanda este mai mare, cu atat costul de transport este mai mic sau chiar 0.

Coletarea comenzilor se efectueaza în 1-2 zile lucratoare.

Livrarea coletelor se face in 48-72 de ore, zile lucratoare. In momentul in care coletul pleaca din sediul Mermeryze Global Solutions SRL, vei fi notificat printr-un SMS.

Tarife de transport - Romania

  • Pentru comenzi mai mari de 250 RON, transportul este gratuit.

  • 15 RON pentru comenzi intre 0 - 70 RON.

  • 10 RON pentru comenzi intre 70 - 250 RON.

Nu livram in alte tari din Uniunea Europeana. Nu livram international.

 

Modalitati de plata

Ramburs

Contravaloarea comenzii se va achita la primirea produsului catre agentul firmei de curierat. Vei primi o chitanta pentru sumele achitate.

Pentru clientii persoane juridice, exista varianta platii bancare.

Online cu card bancar prin Stripe.

Daca ai ales metoda de plata "Online prin card bancar" este necesar sa completezi un formular cu informatiile despre cardul tau, in pagina securizata a procesatorului de plati Stripe.

Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

Plata cu cardul prin Stripe

Stripe este unul dintre cei mai mari si mai siguri procesatori de plati din lume. Chiar daca pe piata din România au intrat abia in 2020, mari firme la nivel global colaboreaza cu acestia (de exemplu Amazon).

a. Clientii nostri au optiunea de a plati cu cardul prin Stripe pentru comenzile lor pe acest site web. Stripe este o platforma terta de procesare a platilor si nu suntem responsabili pentru nicio problema legata de procesarea platilor cu Stripe. Pentru termenii si conditiile specifice ale Stripe, va rugam sa consultati site-ul oficial Stripe https://stripe.com/en-ro , alaturi de conditiile lor https://stripe.com/en-ro/legal/ssa

a. Prin utilizarea Stripe pentru efectuarea platilor, clientii nostri sunt de acord sa imparta informatii cu Stripe, inclusiv datele lor personale. Noi nu avem control asupra modului in care Stripe utilizeaza sau protejeaza aceste date. Pentru detalii suplimentare, va rugam sa consultati Politica de Confidentialitate a Stripe, https://stripe.com/en-ro/privacy, https://stripe.com/en-ro/legal/data-privacy-framework

Procesarea Platilor si Returnarea Produselor

a. Platile cu Stripe vor fi procesate conform politicilor si termenilor Stripe. Orice dispute sau probleme legate de procesarea platilor trebuie sa fie adresate direct catre Stripe. Noi nu suntem responsabili pentru rezolvarea acestor dispute.
b. Daca un client returneaza un produs achizitionat folosind Stripe, rambursarea va fi gestionata in conformitate cu politica noastra de returnare si politica de rambursare a Stripe, dupa caz.
c. Stripe si www.mermayda.ro isi rezerva dreptul de a refuza orice plata efectuata prin intermediul Stripe daca suspecteaza frauda sau activitate ilegala.

 

Avem nevoie de numele titularului, numarul cardului, codul CVV si data expirarii pentru a procesa platile cu cardul. Aceste date sunt necesare pentru procesarea platii si pentru finalizarea comenzii.
Aceste informatii pot ramane salvate in contul de client daca se bifeaza casuta dedicata Salveaza cardul. Aceste informatii pot fi sterse oricand prin bifarea casutei Stergere.
Nu pot fi introduse carduri de rate.

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Mermeryze Global Solutions SRL, in cazul platii online;

3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

Informatii utile

Comenzile se pot face atat telefonic, cat si online. Comenzile telefonice nu au prioritate. Toate comenzile se coleteaza in ordinea in care au fost plasate de catre clienti (indiferent ca sunt plasate telefonic sau pe www.mermayda.ro).

Comenzile nu se confirma telefonic! Clientii primesc pe email (adresa de email scrisa la plasarea comenzii) statusul comenzii si cand aceasta este livrata din sediul www.mermayda.ro.

Pentru orice modificari ale comenzii, te rugam sa ne contactezi telefonic sau sa ne trimiti un e-mail!  Nu putem garanta in permanenta existenta in stoc a tuturor produselor prezentate pe site, de aceea exista posibilitatea ca o anumita comanda sa nu poata fi livrata. Te asiguram, insa, de faptul ca ne straduim sa nu existe astfel de probleme. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea si/sau continutul unor colete se fac in momentul primirii coletului in prezenta reprezentantului firmei de curierat si se va intocmi un proces verbal de constatare. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

bottom of page